Pytania z tranzystora (stal nierdzewna, gdzie znaleźć pracę)

Witam

Jeśli się nie obrazicie to co jakiś czas będę wrzucał tu linki do pytań zadanych na forum dyskusyjnym, które prowadzę. Oczywiście będę dbał o to aby ich tematyka była zgodna z tą grupą. Po prostu niektórzy zadają pytania na tym forum, a ja nie wiem co im odpowiedzieć :)

?t=944

Reply to
Kurciok