pytania dot. Universala 1,5m z ArtHobby

Witam! Na wstepie wyjasniam, ze googlalem w interesujacym temacie ale wystarczajacej mi wiedzy nie uzyskalem :( Genaralna uwaga dot w/w modelu jest taka, ze o ile wykonanie swietne to instrukcja montazu, coz - enigmatyczna. Pytania sa nastepujace:

- jak najlepiej wykonac laczenie platow? Kupilem wersje bez "uszu" ale z rysunku wynika, ze nalezy uzyskac delikatny wznios (logiczne, model stabilniejszy), tymczasem po zlaczenu platow wynosi on 0. Czy przyciac koncowki platow, dodac odpowiednio wygiety dzwigar z aluminiowej rurki, zlaczyc i zalaminowac?,

- drugie pytanie dotyczy mocowania silnika. Jak zapobiec uszkodzeniu mocowania silnika po uderzeniu w ziemie? Moze istnieje taki sposob mocowania, ktory pozwala na "przezycie" bez uszkodzen "ladowan" na dziob? Jak uzyskac wlasciwy sklon i wychylenie?

Z gory dziekuje za pomoc, mysle, ze odpowiedz dla niektorych oczywiste innym bardzo pomoga.

Pozdrawiam, Lukasz.

Reply to
Luk

Witaj Luk,

W Twoim liście datowanym 8 listopada 2004 (08:46:59) można przeczytać:

L> Witam! L> Na wstepie wyjasniam, ze googlalem w interesujacym temacie ale L> wystarczajacej mi wiedzy nie uzyskalem :( L> Genaralna uwaga dot w/w modelu jest taka, ze o ile wykonanie swietne to L> instrukcja montazu, coz - enigmatyczna. L> Pytania sa nastepujace: L> - jak najlepiej wykonac laczenie platow? Kupilem wersje bez "uszu" ale z L> rysunku wynika, ze nalezy uzyskac delikatny wznios (logiczne, model L> stabilniejszy), tymczasem po zlaczenu platow wynosi on 0. Czy przyciac L> koncowki platow, dodac odpowiednio wygiety dzwigar z aluminiowej rurki, L> zlaczyc i zalaminowac?, L> - drugie pytanie dotyczy mocowania silnika. Jak zapobiec uszkodzeniu L> mocowania silnika po uderzeniu w ziemie? Moze istnieje taki sposob L> mocowania, ktory pozwala na "przezycie" bez uszkodzen "ladowan" na dziob? L> Jak uzyskac wlasciwy sklon i wychylenie?

> [...]

Jeżeli chodzi o skrzydła to aby uzyskać wznios doszlifowałem końcówki płata pod kątem i skleiłem,a póżniej zalaminowałem,wręge silnikową wkleiłem i dodatkowo wkręciłem dwa wkręty blokujące,do tej pory ani razu nie miałem z nią prblemu,choć parę kraks już miałem(min.połamałem płat i rozwaliłem kadłub),odpowiedni skłon silnika uzyskałem poprzez dodanie podładek pomiędzy silnikiem a wręgą,póki co lata i to całkiem nieżle.

Reply to
Piotr
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Wiadomość od "Robert 'Heyoan' Gadomski" <robspam1@SKASUJTO!reebok.pl>

Nie nie, niech pyta tu, inni skorzystają (zbliżają się święta i moje urodziny ;) )

Reply to
PiotrP