Dwa pytania

Moja widoamość chyba nie dotarła na grupę, więc przesyła jeszcze raz.
Witajcie.
Jak w temacie:
1. Na stronie
kalendarz na styczeń przedstawia
messera w barwach Izraela. Kiedyś czytałem artykuł, wprawdzie bardzo
krótki, na temat lotnictwa wojskowego tego państwa. Jednak postanowiłem
poszerzyć horyzonty. Czy ktoś może mi coś polecić na ten temat?
Najlepsza by była jakowaś książka, ale adres stronki, najlepiej po
polsku, też by nie była zła. Szperając po google, chyba źle zadałem
pytanie, bo nie moglem nic sensownego znaleźć:(
2. Czytając ksiązkę na temat użycia lotnictwa w wojnie
polsko-bolszewickiej w latach 1919-1921, zastanowił mnie problem asów
lotniczych z okresu od początku I wojny światowej do do września 1939.
Wiadomo, że najbardziej znanym jest Red Baron, ale czy wśród asów z tego
okresu nie było Polaków? Stefan Stec znany jest każdemu pasjonatowi
polskiego lotnictwa, ale wynika to nie z jego "asości", ale oznaczeń
przejętych dla polskich samolotów. Czy w w/w okresie wśród asów
lotniczych (myśliwskich?) znajdują się również Polacy?
Reply to
NaLesnik