Odp: Licencja operatora modelu latającego

Użytkownik Geralt snipped-for-privacy@spamniealte.pl w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał: snipped-for-privacy@as1-99.swic.dialup.inetia.pl...
Wygrzebane z niebytu archiwum: pl.rec.modelarstwo Re: Grupa Paralotnie wita Modelarstwo
Do osób ubiegających się o świadectwo kwalifikacji zgodnie z art. 95 ust. 2 Ustawy z dnia 03.07.2002 r. "Prawo Lotnicze" (Dz.U. nr 130, poz.1112) należą: e. pilot - operator modelu latającego,
2. Kobiety, o których mowa w ust.1, z poważnymi zaburzeniami cyklu miesiączkowego, nie poddającymi się leczeniu, mogą zostać uznane za niezdolne.
Kolegom RC wspołczuję.... Niedługo może trzeba będzie mieć koncesję na sklejanie plastików? A z moim płaskostopiem raczej się nie załapię... :`-( ===================== Karol Szupryczyński snipped-for-privacy@poczta.wp.pl Bumar-Łabędy-Plastik =====================
Reply to
Renart F.
Właśnie o to mi chodziło, czytałem to przy okazji nauki do LKE, ale nie pamietałem miejsca, w którym się to znajduje. Teraz wiemy, że coś takiego jak ta licencja isntnieje, ale mam dylemat czy isniteje po to, zeby istnieć, czy jednak wypadałoby się tym zainteresować i takową wyrobić, bo z tego co pamiętam (też czytałem) nie było to wcale strasznie drogie. Pozdrawiam Łukasz Grabowski

invalid unparseable