palety kolorów

gdzie można znaleść jakieś palety kolorów farb REVELL i PACTRA. google nie powiedziały mi nic mądrego :(

Reply to
Maszynista ST43

Ponizej dwa linki, ale pamietaj o najwazniejszym - takie przegladanie palety w internecie (tzn na monitorze - to wazne) g... daje, bo odcienie kolorow zalezy w duzej mierze od ustawienia Twojego monitora. Ale skoro prosisz:)

angielsku. ale nawet jesli nie znasz, to znajdziesz:)

Pewnie to nie do konca to co chciales, ale da sie znalezc wszystko co trzeba:)

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

faktycznie mam coś chyba pokaszanione z monitorem, bo nie widzę żadnych ko lorowych prostokącików z opisem Revell. Chyba muszę rozebrać monitor :) Są jakieś palety m.in. Tamiya. No to mnie z kilku względów nie interesuje. Zresztą znajomi opowiadali mi, że to Tamiya ma duży wybór, a tu widzę lipa się panoszy. 75 kolorów to duż o....hm......

dowiedziałem się, że 014 Humbrola jest taka sama jak 52 Revella. Czyli jak nie trudno się domyśleć, wnioskując po symbolu - niebieski Francuski. Czyli właściwie jeki to......... :-/ ?????????? <rotfl>

Reply to
Maszynista ST43

Eh, a idz do sklepu, popros o wzorniki i tyle.

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

idzie wlasnie o to, ze mam internet - czytaj ulatwienie. Chce choc takie rzeczy zalatwiac bez wychodzenia z domu.

Reply to
Maszynista ST43

Tylko potem nie mow, ze na monitorze miales inny kolor niz w rzeczywistosci... BTW, IMHO linki ktore Ci podalem sa jedne z najlepszych. Innych nie znam, bo jesli juz korzystam to tylko z nich:)

A internet nie jest lekarstwem na wszystko. Modelu przezen nie pomacasz.

Pzdr, Pavvel

Ps czytac umiem, juz nawet od paru lat. Tak to polubilem, ze chyba nawet jakas ksiazke przeczytam ;)

Reply to
Pavvel

ic nie widzę :(

Niewiem co znaczy NASZA Pactra :) Mam na myśli farby akrylowe w buteleczkach - tanie i wg mnie bardzo dobre.

Reply to
Maszynista ST43