Serenity-E Arthobby

Witam!

Czy któryś z szanownych grupowiczów lata tym modelem i może mi coś o nim opowiedzieć? Wiem, że jest w miarę szybki i tyle. Google milczy na ten temat;- ) Interesują mnie właściwości lotne pod kątem termiki + ew. rozwiazania napędu.

Pozdro, FockeWulf

Reply to
FockeWulf

Był opis Castora (chyba że Serenity przeoczyłem). Nie wiesz w którym numerze ma być ten test (FMT z tego roku?).

Prawdę mówiąc to chciałem Castora, ale nie ma, trzeba czekać jakies 2 tyg. a i nie wiadomo kiedy będzie. Jest serenity-E, no i się zastanawiam. Jest trochę cieższy ale za to solidniejszy, i do szybkiego latania sie nada, i ... no wlasnie, jak z tą termiką...Widać że ludki nie latają na maszynach ArtHobby;-)

Pozdrawiam, FockeWulf

Reply to
FockeWulf

FockeWulf pisze:

A wystarczyła chwilka z google/wyszukiwarką w VTH:

Mumin

Reply to
Michał Mierzwa
Reply to