Aerograf - poradniki itp itd - gdzie znaleźć???

Użytkownik "LukaszS" snipped-for-privacy@poczta.onetWYTNIJ.pl> napisał w wiadomości news:f8t5qk$unn$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
No fajnie ale nie bardzo rozumiem co to zdjecie miało pomóc???
Reply to
Darek "Misiek
Nic nie miało pomóc. Załączyłem jako ciekawostkę. Ostatni miałem pewien wypadek podczas malowania natryskowego. Zabezpieczyłem wszystko naokoło folią a i tak wszystko naokoło zostało spaprane na czerwono :) Malując sprayem nic się nie dzieje. Ale jak wezmę swoją "red ferrari", pistolet i kompresor, to pracownia zwykle wygląda, jak po krwawej masakrze. Nie wiem, co jest przyczyną, może za wysokie ciśnienie, może pistolet, może własności lotne farby.
Reply to
Lukasz