Aerograf - poradniki itp itd - gdzie znaleźć???

Jak w temacie. Bardzo usilnie poszukuję wszelakich informacji na temat malowania aerografem. Za wszelką pomoc z góry dzięki.
Darek
Już nigdy więcej!
http://www.lstela.republika.pl/images/Photo02_24.jpg
:))

No fajnie ale nie bardzo rozumiem co to zdjecie miało pomóc???

Nic nie miało pomóc. Załączyłem jako ciekawostkę. Ostatni miałem pewien wypadek podczas malowania natryskowego. Zabezpieczyłem wszystko naokoło folią a i tak wszystko naokoło zostało spaprane na czerwono :) Malując sprayem nic się nie dzieje. Ale jak wezmę swoją "red ferrari", pistolet i kompresor, to pracownia zwykle wygląda, jak po krwawej masakrze. Nie wiem, co jest przyczyną, może za wysokie ciśnienie, może pistolet, może własności lotne farby.
--
Lukasz