Rachunek inżynierski

Witam,

Czy ktoś z forumowiczów jest biegły lub otarł się o temat 'modeli wyznaczania relatywnych kosztów wytwarzania' w rachunkowości inżynierskiej, a w szczególności modelu uproszczonego? Zbieram materiały do pracy inżynierskiej i dotychczas nie udało mi się natrafić na szczegółowe opisy z przykładami. Będę wdzięczna za każde wskazówki gdzie mogę znaleźć interesujące mnie informacje. Może ktoś ze studentów posiada materiały z wykładów na ten temat? Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Reply to
Kasia

inżynierskiej,

na studiach mialem 'rachunek efektywnosci ekonomicznej przedsiewziec' na ktorym wyliczalo sie koszty wytwarzania i rachunek ekonomiczny czy to sie oplaca a co do modeli to poszukaj informacji o REFA i bloku tematycznym 'rachunek kosztów dla inzynierow' tam znajdziesz duzo ntt

Reply to
nowac