Re: pobor energii el. przez kompresor przemyslowy

> Chce oszacować. Do oszacowania wystarczy moc silnika. A jak chce dokładnie > > to

Musiałby całkować przez dobę, to już nie będzie takie tanie do jednaorazowego użycia. Mierzenie chwilowego poboru da jakiś błąd, bo trzeba do tego zmierzyć jakie są wahania w zależności od ciśnienia, no i policzyć jaką część doby to pracuje. Szacowanie "na pałę" jest w porządku, jeśli potrafimy powiedzieć jaki popełnamy błąd i czy mieścimy się w tolerancji tego błędu. No, ale Pytacz tego nie powiedział... Konrad