Re: Poszukuj├ä� konstruktora, ─╣�l├ä�sk.

Joanno. Nie zdajesz sobie sprawy z tego ┼╝e konstruktor z wyobra┼║ni─ů przestrzenn─ů to kto┼Ť w rodzaju skrzypka wirtuoza. Jest nas w Polsce mo┼╝e tysi─ůc, a mo┼╝e nie ma tylu. Na pewno jeste┼Ťmy kreatywni, samodzielni, komunikatywni. Ale nie jeste┼Ťmy dyspozycyjni. Zaden nie b─Ödzie nic tworzy┼é w okre┼Ťlonych godzinach. Tworzenie to nie kopanie do┼é├│w pod s┼éupy. Konstruktor jakiego szukasz nie musi zna─ç pi─Öciu j─Özyk├│w. Jak nie zna to t┼éumacza si─Ö dla niego zatrudnia. Nie musi zna─ç si─Ö na ┼╝adnych programach bo od tego jest nisko p┼éatny asystent. Popraw ofert─Ö. Ta jest przeznaczona dla wyrobnika a nie kogo┼Ť kto ma talent. Piszesz ┼╝e osoby zainteresowane mog─ů przys┼éa─ç ┼╝yciorys. To nie te czasy ┼╝eby konstruktor ┼╝yciorys wysy┼éa┼é. Napisz ile ta cudowna firma ma pieni─Ödzy na wynagrodzenie. Tylko ┼╝eby si─Ö nie okaza┼éo ze proponuj─ů tyle ile dostaje sprz─ůtaczka w ich zagranicznej siedzibie. Tomek

Ôťľ

Szanowny Panie, proszŕ pozostawiŠ tworzenie ofert mnie. Oferta jest tworzona na podstawie profilu kandydata jaki poszukuje mˇj klient, skoro poszukuje takiej osoby o takich kwalifikacjach znaczy tylko, ┐e jest taka osoba, proszŕ mi wierzyŠ ale nie stworzyli sobie takiej osoby z g│owy tylko bazuj▒c na w│asnym doÂwiadczeniu. Za tak▒ osobŕ firma jest gotowa zap│aciŠ ka┐de pieni▒dze. JeÂli czuje siŕ Pan na sile to proszŕ spotkaŠ siŕ moim klietem, a nie komentowaŠ.
Add pictures here
Ôťľ

miÄ&#65533;dzynarodowej
peĹ&#65533;nÄ&#65533; ofertÄ&#65533;

na mĂłj adres

si─╣&#65533;owej,
Desktop 5,

angielskiego/rosyjskiego w stopniu

si─╣&#65533;owej;
produkcji;
miÄ&#65533;dzynarodowym Ĺ&#65533;rodowisku.

wyobra─╣┼čnia przestrzenna.

Pani Joanno, jak ma by─ç siermi─Ö┼╝nie i po Polsku a nie Joanno tak po ┼Ťwiatowemu. Jestem tak zszokowany odpowiedzi─ů ze mnie zatka┼éo. Do tej pory nikt daj─ůcy tego typu og┼éoszenie nie mia┼é odwagi odpowiedzie─ç. Bardzo du┼╝y plus dla Pani. Oczywi┼Ťcie ze czuj─Ö si─Ö na si┼éach. Martwi mnie tylko problem dyspozycyjno┼Ťci. Mo┼╝e to nie ma by─ç dyspozycyjno┼Ť─ç zwi─ůzana z tworzeniem a na przyk┼éad z przemieszczaniem sie mi─Ödzy kontynentami. Bardzo prosz─Ö to przybli┼╝y─ç. Bardzo prosz─Ö o podanie wielko┼Ťci kwoty okre┼Ťlonej jako ka┼╝de pieni─ůdze. Dla osoby o analitycznym sposobie my┼Ťlenia " ka┼╝de " mo┼╝e znaczy─ç bardzo du┼╝o albo bardzo ma┼éo. W mojej bran┼╝y operuje si─Ö bardziej systemem dw├│jkowym. Albo co┼Ť si─Ö urwie albo nie urwie. Stany po┼Ťrednie nie wyst─Öpuj─ů. Mo┼╝e to by─ç zaokr─ůglona do pe┼énych setek kwota. Zeby pro┼Ťciej by┼éo, ile tam jest zer, jak cyfra na pocz─ůtku. I oczywi┼Ťcie waluta. Bo przyzna Pani ze r├│┼╝nica mi─Ödzy Pesetami a Funtami mo┼╝e by─ç ogromna. Przyda┼éa by si─Ö informacja o jakim┼Ť ubezpieczeniu fundowanym przez firm─Ö. S─ů to wa┼╝ne informacje. Zeby si─Ö spotka─ç z Pani klientem musz─Ö je zna─ç. To ja musz─Ö oceni─ç czy propozycja wsp├│┼épracy warta jest mojego czasu. A tak z ameryka┼äska, czy po prosty pracodawc─Ö na mnie sta─ç. Wed┼éug mnie tego typu informacje powinna umie┼Ťci─ç Pani od razu. Ostatecznie mi─Ödzynarodowych pracodawc├│w jest du┼╝o wi─Öcej ni┼╝ konstruktor├│w z talentem. Prosz─Ö zrozumie─ç, Pani zleceniodawca szuka pracownika a nie pracownik pracy. Z powa┼╝aniem Tomek

Ôťľ
Tomek napisał/wrote dnia/on 2007-05-15 23:07:

S─ůdz─Ö, ┼╝e po prostu nale┼╝a┼éoby si─Ö dostosowa─ç do wymog├│w og┼éoszenia o pracy dla grupy pl.praca.oferowana http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ - bo w takiej formie jak to zosta┼éo umieszczone, oferta wygl─ůda cokolwiek niepowa┼╝nie. Takie rzeczy jak ubezpieczenia czy inne dodatkowe korzy┼Ťci pewnie mo┼╝na ju┼╝ dogra─ç w negocjacjach.
Pozdr,
--
ŁK

P.S. ofert─ů nie jestem zainteresowany - jestem wprawdzie
Ôťľ