[lamer] nośność półki na ścianę :-)

Witam Zrobiłem sobie pod sufitem półkę o długości 2.5m i szerokości 45cm. Stelaż nośny to są 4 ramki prostokątne 45x65 cm wyspawane do czoła z profilu stalowego zamkniętego 25x25mm. Zamocowanie profili do ściany to są 4 dyble

6mm (dziura w betonie 10mm) po 2 od sufitu i ściany odsunięte po 50mm od krańców profilu. Półka wchodzi wewnątrz ramek. Na półce postawiłem dość ciężkie graty elektronika (oscyloskopy itd.) no i teraz jak sobie na to zerkam to nie jestem do końca pewny czy to nie za delikatna konstrukcja, może trzeba jednak to wzmocnić?

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Ukaniu snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

łomatko, narysuj to najlepiej, może mam ostatnio mózg zlassowany ale nic z tego nie rozumiem :| A ile to waży? Tak czy inaczej nikt Ci tego nie "policzy" bo czy znasz wytrzymałość tych dybli na wyrywanie?? Ja bym dodał jeszcze z cztery. /PB

Reply to
Paweł Bochenek

Użytkownik "Ukaniu" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:f205l9$rgd$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Na półkach to się nie znam, ale jak korzystasz z oscyloskopu pod sufitem? :) Wojtek

Reply to
wowa