Re: Rama z profilu

> Ja natomiast bym nie zaryzykowal.

chcialbym postawic > pytanie inaczej - jaki rozmiar bylby odpowiedni - nawet z zapasem - aby > utrzymac taka konstrukcje bez zadnych obaw? Czy profil prostokatny bylby > lepszy od kwadratowego ? Z tego co widze grubosc 5 mm jest dostepna dopiero > przy rozmiarze 100 x 100 mm ale to chyba za duzo :)? > > Pozdrawiam

Przecie to wszystko zależy od obliczeń. Chyba, że chcesz to robić na chłopski rozum to już teraz Ci powiem, że profil który właśnie zaproponowałeś 100x100x5 wystarczy. Ale jako metodę optymalizacji polecam Ci to policzyć. Napewno nie będziesz musiał używać takiego profilu. Najbardziej wytężony przekrój to środek tych 1000mm ram i to muisz policzyć na gięcie. Wg mnie powinieneś wziąc pod uwagę zastosowanie profilu prostokątnego...

grusse wharton

Reply to
wharton