Re: Wci?garka 24V

Maciej Szymanski pisze:

> [...]

Popieram. Stanowczo lepiej to zabezpieczyć przed przeciążeniami elektrycznie niż mechanicznie (wygięcie wałka, połamanie zębów, zerwanie liny itd). Nawet jeśli przeciążenia w eksploatacji nie mają prawa się wydarzyć- nie da się przewidzieć fantazji użytkowników. Konrad

Fantazja, to i owszem, będzie, że tak powiem - ułańska...

Maciek

Reply to
Maciej Szymanski