Re: Zwi?kszony luz wierzcho?kowy

>luz by jaki bardzo du y, to mo na by by o si zastanowi nad negatywnym

Z autopsji wiem że za duży luz wierzchołkowy powoduje większy hałas. Mieiśmy w firmie przekładnie małej mocy i wolnoobrotowa i inżynierzy zastanawiali się nad przyczynami głośnej pracy. Na początek zalecono zaokrąglić krawędzie wierzchołków zębów ale efekt był niezadowalający następnie zmniejszono luz wierzchołkowy i przekładnia jest dużo cichsza

Reply to
wharton