spokeshave

Czy jest jakaś polska nazwa narzędzia spokeshave ? Jest to odmiana
struga, wygląda tak :
i akurat
by mi się przydała. Tyle że nigdzie w sklepach nie widziałem, sprzedawcy
robią rybę, a z Chin ściągać jakoś głupio. Może ktoś coś wie więcej niż ja ?
Reply to
Adam Moczulski
snipped-for-privacy@gmail.com pisze:
Też mi się tak wydaje, ale w sklepach łącznie z Castoramą twierdzą że nic takiego nie istnieje.
Reply to
Adam Moczulski
jakub tarczewski pisze:
Dzięki. Jednak patrząc po cenach to jednak skorzystam z usług chińskich sklepów wysyłkowych.
Reply to
Adam Moczulski