Wiertla 20/20 metal

Witam,
gdzie sie kupuje wiertla 20, z uchwytem stoczonym na 10 ?
Sa jakies specjalistyczne sklepy ?
Mam na mysli Warszawe, Lodz, ew. jakies miejsce po drodze :)
pozdrawiam
pluton
Reply to
pluton
Loading thread data ...
U¿ytkownik "pluton" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:fsiv40$k5a$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
A widzia³es takie fabryczne wiert³a? Ja jeszcze nie mia³em szczêscia.
GAL
Reply to
GAL
Kup o ¶rednicy 20mm i daj do stoczenia do pierwszej lepszej tokarni. Mnie kasowali 10z³ za stoczenie frezów z 10 na 6mm.
Reply to
morghul
U¿ytkownik "morghul" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:fsrnj8$s9b$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...
Na pewno toczyli?.Frezy fi 10 s± zazwyczaj w ca³o¶ci z SW i "zwyk³y" nó¿ nie przetoczy tego.Pewnie oni szlifowali frez.Natomiast typowe wiert³o 20 mo¿na spokojnie toczyæ bo ma miêkk± czê¶æ chwytn±.Toczenie jest tañsze od szlifowania. GAL
Reply to
GAL
Amatorska robota, 9 otworow w blaszcze 45mm X 45mm X 8mm. Oczywiscie otwor wzdluz 8 mm :)
potem wiertlo moze isc do piachu.
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
Chcesz zrobić dziury czy otwory? Bo jak dziury to może dasz radę. Do otworów potrzebujesz oprócz wiertła wiertarkę kolumnową. Fi20 to nie przelewki. Jaką wiertarką chcesz to wiercić.
Reply to
Tomek
U¿ytkownik "pluton" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:fsiv40$k5a$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Kup sobie wiert³o choinkowe [sto¿kowe? stopniowe?] do stali z uchwytem 10. Chyba takie istniej±. Zwyk³e wiert³o nawet po zatoczeniu uchwytu niespecjalnie nadaje siê do wiercenia w stalowej blasze fi20.. Za du¿e obci±zenia.Zniszczysz uchwyt i nadwyrê¿ysz rêce. GAL
Reply to
GAL
Dziury bym wypalil kwasem lub spawarka. Mam wiertare stolowa taka za 300 pln. Zadec cood, ale powinna dac rade.
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
Ze sie tak wyraze - wiertarka dlatego ma uchwyt 10mm, ze do wiekszych srednic, szczegolnie w stali, sie nie nadaje.
Ale mozesz sprobowac.
Stary sprawdzony sposob to wiertelko 5mm i polookragly pilnik :-)
J.
Reply to
J.F.
Rzecz w tym, ze jednak mam apetyt na gladki otwor, zeby po wsadzeniu tam kawalka preta okraglego fi20 miec zapewniona prostopadlosc blaszki i preta.
Wyczailem w hipermarkecie tzw. frez stozkowy 6..20 mm. Sa tacy, ktorzy twierdza, ze wiertara stolowa powinna dac rade.
Mam wstepnie rozwiercone fi12, moge poprobowac tym frezem...
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
Jak byś zamiast pytać zaniósł to do jakiegoś ślusarza to byś to dawno miał. I był lżejszy równowartość paczki fajek. Niekoniecznie zawsze trzeba sobie udowadniać że coś da się radę zrobić.
Reply to
Tomek
W takim wypadku: a) niczego bym sie nie nauczyl b) bylbym lzejszy o 2 litry gorzaly (cos mowili o 50 pln, a za tyle kupie wiertlo)
poza tym trzeba miec czas, zeby w ciagu dnia isc do slusarza. Oni w soboty nie pracuja.
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton

Site Timeline

PolyTech Forum website is not affiliated with any of the manufacturers or service providers discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.