?adowarka LiPo pytanie.

Witam
jako że jestem zielony w tym temacie, a wiem że wy modelarze macie z tym doczynienia więc pytam :))
Posiadam baterie LiPo TURNIGY power system, 5.0 w tawrdej obudowie.
20-30C discharge 5000mAh
4 cell 14,8 V (takie dane z baterii)
Szukam do niej ładowarki, bardzo was proszę doradźcię mi jaką ładowarke mam kupić, na allegro jest tyle tego że łeb pęka.
Mile widziane maile.Linki na allegro, co proponujecie.
snipped-for-privacy@gmail.com
Pozdrawiam :)
Reply to
tworzydlopawel
Trochę zależy co planujesz. Czy chcesz dokupić więcej rodzajów baterii, ogólnie rozwijać hobby, czy też poprzestać na tej.
Najlepiej kupić standardową ładowarkę do różnej liczby cel i typów baterii, z ustawianiem parametrów:
Ja mam taką i jestem bardzo zadowolony (z wyjątkiem głośnego piszczenia po skończeniu, może to się da wyłączyć?)

/dev/SU45
W dniu 2013-06-28 19:30, /dev/SU45 pisze:
Czesc Pawel Uzywalem te z powyzszego linku, sprawdzona i polecana. Mozna ladowac z akumulatora samochodowego, a jak bys chcial z sieci, to jeszcze zasilacz :
Ta tez powinna byc OK. Mysle, ze to ta sama ladowarka tylko brandowana przez inna firme.
Pozdr. Tomek
Reply to
Tomasz Poznański
Użytkownik /dev/SU45 napisał: [..]
Sprawdź w ustawieniach, wygląda tak samo jak moja, można wyłączyć key beep i buzzer, to drugie jest tym czego szukasz.
Reply to
AlexY
O faktycznie to jest! Świetnie, a jeszcze lepiej by było gdyby piszczała ciszej, ale to pewnie można sobie opornik wlutować :)
Reply to
/dev/SU45
Użytkownik /dev/SU45 napisał:
Opornik raczej nie, to piezo, zaklej otworek na obudowie piszczyka byle taśmą klejącą.
Reply to
AlexY