Blaszki miedziane

Witam, Widziałem gdzieś zdjęcia modeli lokomotyw wykonanych z blaszek miedzianych. A tak się złożyło, że dzieciaki właśnie dokonały destrukcji
swojej plastikowej kolejki ;/ No i sobie wymyśliłem, że im naprawię właśni taką miedzianą blaszką. Ale niespecjalnie wiem skąd wziąć /rejon Katowic/, no i jaka grubość takiej blaszki powinna być (ale chyba coś około 2mm będzie OK?). A i jeszcze jedno: czym, znaczy jakim spoiwem, lutować? Zwykła cyna do prac elektronicznych? Ale to jest stop cyny z ołowiem (a niekoniecznie dzieciaki chciałbym tym ołowiem karmić ;) Jest coś bezołowiowego? No i oczywiście - gdzie kupić, czy sklepy modelarskie, czy gdzieś indziej się w takie rzeczy należy zaopatrywać?
Za wszelkie sugestie ogromne dzięki.
pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia
szadok pisze:

...Fototrawionych.
2mm to moze byc nawet na poszycie wagonu w 1:1 :-) Wystarczy np. 0,3mm, tyle ze nie napisalec co sie popsulo. Bo moze da sie to latwiej naprawic - Przejedz sie na gielde modelarstwa kolejowego do Katowic w kazda pierwsza niedziele miesiaca, na starym dworcu, to predzej cos znajdziesz dla swoich milusinskich.
Krzysztof

A mozliwe. Znalazłem w czeluściach pamięci gdzie widziałem i co :) http://tinyurl.com/sm48model

No oczywiscie regularnie urywaja wszelkiego typu zaczepy, haczyki... Ale ostatnio to i podwozie gdzies pourywali.

ogromne dzieki. To najlepszy pomysl ;) Jak cos w lapki wezme, to ciut lepsze czucie mam niz przez internet sobie wygdybac ;)
pzdr, szadok