Czym fotografujecie modele?

aparatem

Reply to
romaniuk

Przegladnij archiwum. Watek o cyfrowkach byl w zeszlym tygodniu.

A300 odradzam, niby makro ma, ale staloogniskowy (jeszcze zeby to bylo jakies super szklo...). Popatrz na rodzine A60/70

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Ja mam A40 i przy fotkach modeli zachowuje sie nieobliczalnie. Ale nie jest najgorzej. :-)

Pozdr TomB(raider)

Reply to
TomB(raider

Ostrosc przede wszystkim, tak? To problem tanich cyfrowych kompaktow. AF jest zazwyczaj nie tylko cholernie wolny, ale tez robi glupoty. Na pocieszenie dodam, ze zblizone jakoscia AF do tanich lustrzanek analogowych w cyfrach tez sa:) Tych cenowo zaczynajacych sie blizej 5 cyfr, niz 4:D

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Tanich w sensie rozpietosci cen:D

Heh, szybciej recznie ustawiam ostrosc na pierscieniu, ktory obraca sie o 270stopni;D

Ale nam sie OT zrobil:)

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

...Toshiba M60 2.3 Mpix, 2.3x opt., 2x digital zoom, dobre macro 5cm. Na Allegro oscyluje w okolicach 700 zl. Fotki na zyczenie. Baaardzo zadowolony :o) adam

Reply to
adajko

Od marca robie wlasnie A40 i nie narzekam. Na allegro dokupiłem jeszcze za 50zł bardzo fajny konwerterek makro, tak ze minimalna odleglosc obiektywu od modelu zeszla mi z

15 do ~4cm. Oczywiscie jakbym teraz kupowal to bym kupil A70, ale z kolei w tej chwili mysle ze mozna kupic A40 za przyzwoita juz cene.

Lestat

Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski
Reply to
Marek Barbaszyński

Ja fotografuje Canonem A200 i jestem z niego bardzo zadowolony,z początku wychodziły mi straszne kichy,ale z czasem zorientowałem się w czym rzecz.Aparat jak na swoją cene jest bardzo dobry,ma świetne makro tylko czasem wariuje.Zresztą i tak najważniejsze jest oświetlenie i porządny statyw. radagast

Reply to
Radagast11