Naklejki ozdobne na modele

Witam.
S³ysza³em o mo¿liwo¶ci zamawiania dowolnych, ozdobnych (kszta³ i wielko¶æ)
naklejek na modele.
Ponoæ wykonuje siê to technik± ciêcia ploterowego (je¶li siê mylê to
poprawcie mnie).
Otó¿ chêtnie bym kilka takich zamówi³ ale nie wiem jak i gdzie. Pomó¿cie.
Pozdrawiam.
Reply to
SO
U¿ytkownik "SO" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bup2es$h52$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Ja wszystkie swoje dekoracje (glownie napisy i oznaczenia wojskowe) dla modeli wykonuje u firmy reklamowej ktora wycina napisy na folii. Poszukaj w Twoim miescie - na pewno jakas bedzie.
Reply to
PJ
U¿ytkownik "PJ" <pjak_wytnijto snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bup3jf$obe$ snipped-for-privacy@mamut.aster.pl...
A ile to kosztuje? Da sie zrobic cos na skale 1/72?
Reply to
Betinho
Koszt pelnego oklejenia z duzym naddatkiem (2 x tyle ile wycinali) materialu na F86D w skali 1:12 kosztowal mnie ok 10 zl. A w skali 1:72 raczej nie da sie na ploterze. Grubosc folii to ponad 0.2mm wiec bedzie nienaturalnie wystawac.
Reply to
PJ