Nie ma depronu?!!!!!!!!!

Witam?
Ostatnio wybra³em siê po depron do OBI(Katowice).
I okazuje siê ¿e maj± tylko takie seledynowe g . . . . 4 mm.
Mo¿liwe ???
Reply to
gwiler
Dnia 2004-01-22 19:27, Użytkownik gwiler napisał:
to powszechny problem i żałoba!
Reply to
Jakub Witkowski
moze zmienili dzial w ktorym lezy ? w Krakowie w OBI, ( 4 miesiace temu) tez nie znalazlem, jak sie pozniej okazalo lezal zamiast w panelach podlogowych, to w panelach sciennych, czy nawet w innycm czyms. Poszukaj dobrze, obslugi pytalem ,mowili ze niema, a lezeal sobie spokojnie i czekal nam nie ;)
Gumis
Niewiem jak teraz, ja kupowalem jaksi czas temu tak jak pisalem.
Reply to
gumis2001
Cześć Miałem identyczną sytuację w tymże OBI, też wg obsługi nie było a znalazłem go tam, gdzie piszesz-na ściennych. Nota bene, podobno depron kupują nie tylko modelarze ;) i jak trafisz do OBI po takim "wykańczaczu wnętrz", który wykupił cały "nakład". To faktycznie, nie ma. Trzeba odczekać parę dni, aż ruszy ociężała machina zamówienia świeżego towaru i jego dostawy. Życzę udanych łowów Bogdan
Reply to
Bogo