Detekcja DSC

Witajcie Czy ktoś wie jak w odbiorniku działa detekcja DSC? Skąd odbiornik wie że podłączono do niego kabel i stąd ma brac informacje
dla serw?
Nie wiem jeszcze o jaki odbiornik chodzi, ale wiem że np. popularne aparatury JR mają wyjście DSC.
--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl

Np. RS10DS. Jesli dobrze przeczytałem, to chyba wykorzystują złącze sygnału w gnieździe BATT odbiornika. Odbiornik musi mieć osobne gniazdo na zasilanie (jakiego nie ma R16SCAN). Czytaj str. 16: http://www.graupner.de/fileadmin/downloadcenter/anleitungen/20070222092922_4701_GB.pdf
Czyli np. 10 kanałowy odbiornik z 11 gniazdami:
http://www.sussex-model-centre.co.uk/imageresize400.asp?file=uploads/JR_RS10DS_35MHZ.jpg
--
Lukasz
N 50 05' 04"

Jasne, dziekuję. Okazało sie że klient podłączył wario do złacza opisanego BAT i zauważył ze gdy podłącza to serwa przestają mu się ruszać. Tego typu podłączenie jest nierozsądne z kilku innych powodów i można powiedzieć że nie ma sprawy. Pierwotnie wyślałem że podłączył do normalnego wyjścia odbiornika - stąd ten wziął się ten list :-) W takiej sytuacji wszystko jest jasne, tylko trzeba będzie uodpornić swój sprzęt aby w przyszłości nie robił takich numerów, ale z tym już sobie poradzę.
--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl