Dysza do aerografu

Witam!
czy kto¶ posiada do sprzedania niepotrzebn± dysze ta cienk± do aero A2
produkcji radzieckiej?
Poszukujê mo¿e byæ u¿ywana lecz w 100% sprawna. czy kto¶ mnie poratuje?
pozdrawiam
Marcin
Reply to
Marcinek
W artykule <c0to0u$sg1$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> Marcinek napisał(a):
Jeśli weźmiesz na siebie koszta transportu, to mam do oddania za darmo dwa używane A2.
A jeśli zaschła ci farba to wyprażanie w temperaturze nieuszkadzajaącej mosiądzu i rozpuszczalniki organiczne.
KAcper
Reply to
Kacper Perschke
Witam, chcesz oddaæ dwie dysze, czy dwa aerografy? Je¿eli aero to mo¿e móg³bym siê za³apaæ na jeden?
p.s. chcia³em napisaæ na priv, ale maile mi odbija...
pzdr, Pit
Reply to
Piotr Suska