Aparatura ?????

Witam
Mam zamiar kupiæ model samolotu do nauki:
pytanie jest nastêpuj±ce.
Jak± polecicie aparaturê mo¿e byæ u¿ywana do nauki za rozs±dne pieni±dze i
tak± która nie sprawi wiêkszego problemu z dobieraniem osprzêtu do modelu,
my¶lê ¿e min. 4 kana³owa.
Mo¿e ma kto¶ z was do sprzedania je¶li tak to za ile?
Pozdrawiam
Andrzej.
Reply to
AndMix
Jeżeli możesz to kupuj Flash 5X dopuki jeszcze są dostępne bo już sie kończą w większości sklepów w polsce. Wiem bo ostatnio zamawiałem, w 3 sklepach wycofali moje zamówienie bo już niema i narazie nie bedzie w tej cenie. Bardzo przyjemna aparatura z komputerem koszt to 670 zł, albo laser 4 lecz ta jest bez kompa koszt około 560, nie ma EPA i innych bajerów więc wydaje mi się że lepiej dołożyć 100zł i kupić flash'a 5x. Żuras
AndMix napisał(a): > Witam > > Mam zamiar kupić model samolotu do nauki: > >
> Moje pytanie jest następujące. > > Jaką polecicie aparaturę może być używana do nauki za rozsądne pieniądze i > taką która nie sprawi większego problemu z dobieraniem osprzętu do modelu, > myślę że min. 4 kanałowa. > > Może ma ktoś z was do sprzedania jeśli tak to za ile? > > Pozdrawiam > Andrzej. > >
Reply to
zuras
Do nauki latania? Hmm... Czy to aby dobry model do tego celu? Co do aparatury - ja także Flash5X uważam za dobry wybór.
Reply to
PiotrP
U¿ytkownik "PiotrP" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ ...
Cytat ze strony: Przy zastosowaniu minimalnych wychyleñ powierzchni sterowych ( lub wychylkeñ typu exponential ) mo¿e s³u¿yæ jako model szkoleniowy , jednak pod okiem do¶wiadczonego modelarza.
No có¿, jak widaæ Robert twierdzi, ¿e _mo¿e_ byæ to model szkoleniowy - jednak na pewno nie jest to model "DEDYKOWANY DO NAUKI".
Pozdrawiam,
Kaper

Kaper
Mam do sprzedania Optic 6 lepszy niz Flash 5x Tez hitec na gwarancji zadzwon lub napisz sms-a nz502068953
Reply to
www