T34 - kolor

Witam
Potrzebuje porady na temat malowania T34-85 w sluzbie wojsk polskich.
Chcialem wykonac wariant z Jednostki Obrony Wybrzeza (Zestaw kalkomanii
Wschodni koktail 1 YNOT). Polecaja tam Humbrol 155. Ogolnie dowiedzialem
sie, ze kolor czolgow w wojsku polskim by³ zasadniczo zgnilozielony. Czy
Humbrol 155 to odpowiedni kolor?
Z gory dziekuje za odpowiedz
Reply to
Betinho
U¿ytkownik "Betinho" snipped-for-privacy@WP.P.PL> napisa³ w wiadomoœci news:c0to5s$cpm$ snipped-for-privacy@achot.icm.edu.pl...
witam ja co prawda nie malowalem w barwach polskich ale kolor uzyskalem mieszajac farby ciemnozielona i 2 odcienie szarosci ..w sumie to tak na oko ...by mi pasowalo:] bo ja nie widzialem takiego koloru ktory by wg mnie pasowal bez mieszania..tyle mojego skromnego zdania :] pozdr ObCy
Reply to
ObCy