Szukam jakichkolwiek informacji na temat tylnego oświetlenia w

Nie wiem czy ten czołg został juz wyposażony w jakieś światła, czy nie został.
(T72 ich nie miał). Nie mogę znaleźć żadnych obrazków, opisów ...
Gdyby ktokolwiek zechciał przesłać mi jakieś zdjęcie, opis, własną informację na
ten tamat ... będę ogromnie wdzięczny!
Pozdrawiam
snipped-for-privacy@polbox.com
Reply to
Grzegorz
obrysowe koloru czerwonego na korpusie,a na wieży jedna taka sama lampka obrysowa także czerwona i mały reflektor,do którego wkłada się kolorowy filtr świetlny z metalowymi numeratorami,w zależności od potrzeb już w jednostce wojskowej.Jesli interesuje cię coś wiecej to napisz na priwa.Mam trochę materiałów bo pracuję przy tym.
Reply to
tedi