figury

potrzebuje wykonac prototypowo figury do gry. wielkosc okolo 5x5x5cm, dosyc proste wzory typu na przyklad: piramida z faktura/wzorem na scianach

lacznie okolo 24 figur w 4-5 wzorach moglyby byc odlewane na przyklad z zywicy

poniewaz nie mam doswiadczenia w takim temacie, i zalezy mi na czasie:

> SZUKAM WYKONAWCY

moga byc wykonane w dowolny inny sposob

czytalem gdzies ze mozna robic prototypowe wzory z tektury rowniez, modelowane komputerowo

Reply to
InteligentnyFacet

InteligentnyFacet napisał(a):

Witam, Myślę, że mógłbym pomóc. Proszę zerknij na moją stronę i jakby co kontakt do mnie: snipped-for-privacy@o2.pl GG: 4291141