Gawron

- dzia³ hobby technika
Zainteresowani nieco wiêkszymi modelami znajda tam opis Gawrona .Opis
zostanie uzupe³niony w ciagu 2 dni.
Reply to
Roh
Piêkny !!! Widzia³em go z bliska i wygl±da jeszcze lepiej ni¿ na zdjêciach. Gdyby¶ jeszcze Romku móg³ przypomnieæ dane techniczne modelu.
Reply to
Skazoo Bemowo RC
szacun, ladny modelik , chyle czola za oslone silnika ;-D w rzeczywistosci jesli moge cos dodac z wlasnych doswiadczen, gawron jest marna imitacja jaka12 , ma kiepski profil, nadbudowke za kabina(mial to byc samolot agro) i dzieki tym modyfikacjom, ani nie ma predkosci na holu szybowcowym, ani udzwigu jako agro ;-) taka mala ironia losu. tymniemniej model z pewnoscia super bedzie latal i decyzja o budowie wlasnie tego samolotu uwazam za jak najbardziej sluszna.
t>
Reply to
tomla
On juz lata ! I to ca³kiem dobrze .A garb by³ w jednej z wersjii-ja mam proste "plecy " Dokladnie to przeróbka Jaka 12 M !! Jak 12 jest po prostu brzydki wg mnie!
Reply to
Roh
Nie wiem czy to przejsciowe problemy ale ja nie widze zdjec, menu jest nieczytelne i niepelne. Uzywam IE z SP2, ustawienia OK. Stan na 6/03/2005, 01:50.
Reply to
Doman
Jak klikniesz ten adres z np.tego postu to faktycznie lipa Mnie wchodzi przez Onet bez problemu choæ serwer nie jest rewelacyjny........ U¿ytkownik "Doman" snipped-for-privacy@MajlNaStronie.WWW napisa³ w wiadomo¶ci news:d0dk3u$h44$1@213.241.34.186...
Reply to
Roh
Teraz dziala poprawnie :-)
Reply to