ile to warte?

Mam do sprzedania aparaturê 3-kana³ow± hitec'a ranger sky III - nadajnik +
odbiornik - ile my¶licie ¿e to warte jest? Pó³ roku teamu za to + dwa serwa
zap³aci³em prawie 5 stów, teraz nawet za 3 stówy nie mogê tego spyliæ...Oj
g³upi cz³ek...
Reply to
mod
.
Hej Stary! To nie te dobre czasy co za komuny. Kupowales se malucha Za...(no w przenosni) 100 zl jezdziles nim pol roku i sprzedawales za 150 zl.
Nie te czasy! Szkoda-nie?
Stanislaw z Gdanska
Reply to
Stanislaw Trepczyk
Kiedy¶ cz³owiek kupi³ gówno i siê cieszy³, a teraz kupi gówno a potem siê frustruje:)
U¿ytkownik "Stanislaw Trepczyk" snipped-for-privacy@neostrada.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:cl2r6b$qaq$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
mod
Towar masowo produkowany, wyniesiony ze sklepu traci od razu 30% wartości o po roku dalsze 20%.
Jakbyś kupił 2 razy droższą to też by było to samo (w %).
Pozdr Irek.
Reply to
Irek_K
Mo¿e ja bym kupi³? Bo zamierzam siê zaj±æ modelarstwem, ale na razie nie mam jeszcze prawie nic :-(
Sk±d jeste¶?
Pozdrawiam
Jacek
Reply to