[imprezy] Targi modelarskie w Łodzi

Hey
Przypadkiem trafiłem na
i.... powiem szczerze, że
brzmi to interesująco. Po burzliwych dyskusjach ;-)) stanęło na tym, że ja,
Biniu i Kamil (syn Binia) oraz Gutek i FockeWulf wybieramy się na tę
imprezę. Planujemy zabrać ze sobą trochę modeli (na pewno pojedzie Orlik).
Czy może ktoś z grupowiczów też jedzie ? Warto wiedzieć kogo ew.
szukać/spodziewać się na miejscu ;-)).
pozdrawiam i zachęcam...
mikki
Reply to
mikki
Witam :)
Wiem ze nie jestem znany na tej grupie ale od czasu do czasu cos napisze :) Ja prawdopodobnie na jakies 80% jade do Lodzi na targi.
Pozdrawiam Kamyk_^
Reply to
kamyk
Jak dla mnie - super zdjęcie:
Piotr Konopka
Witam!
Ja będę na 100% :)))) Mam niecałe 15km. Ciekawe, co by powiedzieli gdybym chciał wystawić nieskończony kadłub Corsaira:) Na mówię też instruktora z naszej modelarni(z Łasku już nie mojego miasta :( :) to może przyjedzie Łaski Klub Modelarstwa Lotniczego i Kosmicznego (ale to dumnie brzmi ;0)
Pozdrawiam Stach
P.s Mała okazja na zlocik czy coś takiego ...
Reply to
Stach Czarnecki
No właśnie !? Może by jakiś domek pilota (czy coś takiego załatwić) ? :) ... --------------------------------- pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht
khpmodel
Użytkownik "MATT" snipped-for-privacy@pf.pl napisał w wiadomości news:bnu3rb$aud$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Zaproponuj współdzielenie terenu dla samochodów. Można latać i jeździć na zmianę. Tylko siatką trzebaby oddzielić od społeczeństwa, coby ktos rozpędziwszy wolnolota nie wjechał nim na glace gawiedzi.
Reply to
Jaroslaw Manek