Targi modelarskie 7 grudnia w Łodzi ?

Gdzie znajdę w necie coś więcej na temat tych targów ? Na stronie wimarexu jest tylko info o terminie. Chciałbym sie czegoś więcej dowiedzieć zanim namówię kolegów na parogodzinna ekapadę z Trojmiasta ? Generalnie: warto czy nie ? Można jakieś modele nabyć w dobrej cenie poza ofertą przedstawianą przez sklepy na necie ?

Michał

Reply to
Gelerth

Użytkownik "Gelerth" snipped-for-privacy@friko4.onet.pl> napisał w wiadomości news:bme4gc$elk$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

hmm. jestem z lodzi a nic nie wiem. wstyd :((

Reply to
Betinho

Witam Jeszcze się organizują Zobaczcie na

mawwo