JES 180 zwiera przy OFF!!!

Cześć,

Regler w stanie spoczynku (wyłaczony jego własnym wyłącznikiem) pobiera kilkanaście mA prądu. W czasie lotu jest to bez znaczenia bo znacznie więcej pobierają serwa. Pozostawiewnie jednak na kilkanaście godzin podpiętego i wyładowanego pakietu rozładuję go do zera - pakiet po locie należy bezwzględnie odłaczyć. To co powiem, może wydawać się niektórym dziwne ale im lepszej jakości pakiet tym mniej latania po zadziałaniu cut off. Latając na Sanyo, po kilku minutach spokojnego lotu po odcięciu silnika, po wylądowaniu zwykle mam tylko kilkadziesiąt mAh energii w aku. Po prostu dobre aku potrafią oddać prawie wszystko na pracę silnika. Reglery Jeti używam od kilku lat i zauważyłem, że ich wyłączniki są kiepskiej jakości, po dłuższej eksploatacji działają niepewnie. Obecnie w każdym reglerze wywalam je i włączenie odbywa się poprzez podpięcie pakietu. Jest to może trochę kłopotliwe ale mam pewnośc, że nie rozbiję modelu poprzez taką pierdołę.

Pozdrawiam Marek

Reply to
Marek Jankowski
Robert 'Heyoan' Gadomski

Bo zniszczenia widać gołym okiem - ot zwęgliły się trochę.

Niestety tak. :(

Mam taką nadzieję.

Reply to
piotrp72

E, to ja byłem jeszcze lepszy - umocowałem nowy pakiet w modelu, w którym było mało mniejsca. Z gęstwiny wystawały 4 kabelki z końcówkami - dwie dziewczynki i dwóch chłopców. Oczywiście pomyliłem kabelki i zamknąłem obwód pakietu. Jakiś ciepły zrobił się kadłub i nie wiadomo dlaczego zaczął dymić, a przecież to był elektryczek nie spaliniak... :)))) Należę do tych, którzy w dzieciństwie gubili rękawiczki na sznurku. :)

Reply to
piotrp72
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Witajcie,

Ja niedawno (ponad tydzień temu) kupiłem preparat do usuwania siarczków i tlenków ze styków elektronicznych, a następnie popsikałem specyfikiem antenę do nadajnika. Była ona już złamana i zlutowana w pewnym miejscu. Zacząłem z całą moją euforią rozsuwać i zsuwać antenę, aż wreszcie złamała się na dwa kawałeczki w zupełnie nowym miejscu :( :D Było to przy samym końcu, więc b. trudno będzi coś takiego naprawić...

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon

Witaj Darku, jestem w trakcie tłumaczenia INSTRUKCJI PROGRAMOWALNYCH REGULATORÓW "TRÓJFAZOWYCH" serii MM xxxx - 3 firmy MGMcompro.Myślę że potrwa to jeszcze kilka dni ... a potem mogę wyysłać tłumaczenie rownież Tobie ! Oczywiście, jeżeli jesteś zainteresowany.Daj znać na priv.Pozdrawiam.Ludomir

Reply to
LUDOMIR ROGALSKI