jeti char 30?

Bardzo dobra, tania i uniwersalna ladowarka. Jak dla mnie plusem jest mozliwosc ladowania Li-xxx do napiecia 4.1 lub 4.2V oraz sygnalizacja dioda etapow ladowania Li-xxx. Moze tylko mogla by nieco wczesniej odlaczac ladowanie dla Ni-MH. U mnie Ni-MH ladowane ta ladowarka sie nagrzewaly nieco bardziej niz przy ladowaniu innymi ladowarkami.
Pozdrawiam
Darek
Reply to
DJ
Bardzo dobra, tania i uniwersalna ladowarka. Jak dla mnie plusem jest
Potwierdzam slowa Darka niestety to nagrzewanie sie NiHm'ów mnie troche martwi i chyba bede ³adowa³ je zrobionym w³asnorêcznie max713 ale ogólnie sympatyczna ³adowarka wnerwia tylko brak polskiej instrukcji Pozdrawiam Addriano
Reply to
Addriano