kompresor i wyłącznik ciśnieniowy

Witam, mój problem polega na podłączeniu wyłącznika ciśnieniowego w układ kompresora z lodówki mianowicie wg

specyfikacji tego urządzenia "utrzymuje zadaną warość ciśnienia w przedziale określonym nastawczą różnicą ciśnień" mimo iż rozumiem zasadę działania takiego urządzenia to wg mnie jednak brak w nim dodatkowego wyłącznika (conajmniej) aby spełniał funkcję podobną do zasady działania kompresora opisanego na PWM, dokładniej rzecz ujmując analizując jego budowę nie wiem czy ten wyłącznik spełni zadanie utrzymania ciśnienia w zadanym przedziale. Posiadam taki wyłącznik ciśnieniowy i jestem o ten właśnie krok od zbudowania kompletnego kompresora powietrza zasilającego aerograf.

Pozdrawiam Za wszelką pomoc będę wdzięczny QwiateQ

Reply to
QwiateQ

Użytkownik "QwiateQ" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:dfhdap$590$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

można go użyć - podłączasz kompresor w szereg ze stykami NC ( normal conect ) i po osiągnięciu zadanego ciśnienia styki się otworzą i wyłączy się kompresor. po spadku ciśnienia o zadaną waertość ( delta p ) styki się połączą i kompresor ponownie się włączy.

miłego malowania

buwi777

Reply to
buwi777