[Krakow] Gielda modeli i wystawa makiet

Witam. Jako ze organizatorzy zapomnieli o tej grupie ;-) to ja zapodaje informacje: w najblizsza niedziele 12.06, jak w kazda druga niedziele miesiaca,
odbedzie sie gielda modeli (glownie kolejowe, samochodowe itp) oraz mini wystawa makiet kolejowych. Szcegoly i adres tutaj:
http://www.strumien.w.szu.pl/czerwiec.jpg
Pozdr, Mc
--
Podmien Pt47 na EU07 w adresie e-mail!
Photobase: http://mczapkie.prv.pl
"pozd-ro-mek" wrote:

Nie zgodzą się z tym stwierdzeniem, Prawdopodobnie nie zapomnieli, a raczej nie wiedzieli, że taka możliwość przekazywania informacji istnieje. Uczę w szkole ponad gimnazjalnej i choć internet ma większość uczniów w domu to dopiero na moich lekcjach uczniowie dowiadują się o grupach dyskusyjnych, a przecież potrafią wiele rzeczy zrobić za pośrednictwem internetu. Ja też dopiero teraz się dowiedziałem, że ktoś wznowił prowadzenie giełd modelarskich w Krakowie. Ostatnio bywałem na giełdach w Domu Kolejarza przy ul. Św. Filipa - jak to już dawno:- Leszek

Bo podchodzisz do zagadnienia jako uczestnik, a ja pisałem od strony organizatora. Wyobraź sobie, że organizujesz wieczorek imieninowy dla wąskiego kręgu rodziny. A tym czasem, w pokoju nauczycielskim, Twój kuzyn (załóżmy że też nauczyciel w tej samej szkole co Twoja) ogłasza: "Wiecie, Leszek ma jutro imieniny i robi popijawę" i raptem ni z tego ni z owego robi Ci się kilkanaście osób więcej. Właśnie dlatego sugerowałbym daleko idącą ostrozność w informowaniu o imprezach nie przez siebie organizowanych.
Teraz się zgodzisz? Pozd-ro-mek

"pozd-ro-mek" wrote:

Tym bardziej się nie zgodzę. Dlaczego? Każda giełda ma na celu jakieś korzyści, mogą być to materialne lub duchowe (np. wymiana doświadczeń). W jednym i drugim przypadku najwięcej owoców zbiera organizator. Więc w jego interesie jest, aby giełdę odwiedziło jak najwięcej uczestników. Z stąd też pojawił się plakat, do którego kolega McZapkie załączył link. A co do imprezy u mnie. Jeśli zrobiłbym plakat i powiesił na tablicy ogłoszeń gdzieś w mieście (tak jak ten o giełdzie), to bardzo bym się ucieszył z dodatkowego rozgłaszania. Dlaczego, bo jestem materialistą i miałbym większe wpływy za wpisowe. Gdy impreza jest zamknięta to nie robi się plakatu KPW? Leszek
Organizatorzy nie maja nic przeciwko temu, ze to oglosliem, mam nadzieje ze wasze forum rowniez. Po prostu nie udzielaja sie na usenecie. Przy okazji informuje, ze nastepna gielda i wystawa odbedzie sie juz w najblizsza niedziele, 10 lipca - mam nadzieje ze ten obyczaj kazdej drugiej niedzieli miesiaca sie utrzyma, bo takie spotkania sa okazja i do blizszego przyjrzenia sie modelom, i do wzajemnej wymiany dowiadczen oraz poznania sie w "realu".
Pozdrawiam, Mc