Super napęd

Witam
Polecam, warte zobaczenia (to nie moja aukcja !), super uniwersalny napęd

Krzysiek
Kolejny MATOŁ ale nie powiedziane, że nie znajdzie klienta jak trafi na takiego jak on to to pójdzie.Takich uzdolnionych jest więcej ale czym byłby Swiat bez takich to jak kwiaty na łące
Reply to
Marian
Witam No, faktycznie rence i nogi razem z majtkami opadajom Pozdrawiam Władek
Reply to
Wladek_J
A ja znalazlem jeszcze jedno zastosowanie. MOZE NAPED WYCIERACZEK DO MODELU ?! :D Pozdrawiam
Reply to
Grzegorz Wiernik