Kraków lotnisko CZYŻYNY- wspólne latanie

Witam,
wszystkich którzy chcą sobie polatać modelami RC i nie tylko zapraszam na
wspólne loty dzisiaj czyli 30.08.2004 o godzinie 18.00 na terenie starego pasa
startowego przy muzeum lotnictwa. Chętnych prosze o wpis.
Pozdrawiam Jakub
p.s. Zapraszam także widzów:)
Reply to
kubiaak
Trochę za późno...
Ja wybieram się w czwartek i sobotę rano. Lukasz
Reply to
Lukasz Stela
Tzn. w czwartek ok 17:00 a w sobotę rano. Lukasz
Użytkownik Lukasz Stela snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:cgvjeb$fdu$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
Lukasz Stela
czolem,
dobrze wiedzieć to ja raczej napewno będę na lotnisku we czwartek i w sobote.
Pozdrawiam Jakub
Reply to
kubiaak