Kraków lotnisko CZYŻYNY- wspólne latanie

Witam,

wszystkich którzy chcą sobie polatać modelami RC i nie tylko zapraszam na wspólne loty dzisiaj czyli 30.08.2004 o godzinie 18.00 na terenie starego pasa startowego przy muzeum lotnictwa. Chętnych prosze o wpis.

Pozdrawiam Jakub

p.s. Zapraszam także widzów:)

Reply to
kubiaak

Trochę za późno...

Ja wybieram się w czwartek i sobotę rano. Lukasz

Reply to
Lukasz Stela

Tzn. w czwartek ok 17:00 a w sobotę rano. Lukasz

Użytkownik Lukasz Stela snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:cgvjeb$fdu$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
Lukasz Stela

czolem,

dobrze wiedzieć to ja raczej napewno będę na lotnisku we czwartek i w sobote.

Pozdrawiam Jakub

Reply to
kubiaak