Minusik dla Toni Clark

Pierwszy kontakt pół roku temu: Po 20 min. pracy zepsuła się wtyczka od Easy Start System. Kupiona z drugiej ręki, więc gwarancja nie obowiązuje. Ostatecznie ustaliliśmy, że przyślę do
nich - sprawdzą, czy uznają gwarancję. Wysłałem, po dwóch tygodniach zapytałem, czy doszło. Dostałem odpowiedź, że przepraszają mają chorych ludzi i załatwienie trochę potrwa. Ok. Po jakimś czasie dostałem odpowiedź, że naprawić się nie da - muszę kupić nowy komplet. Zgodziłem się, obiecali przysłać rachhunek. Rachunek przyszedł pocztą (!) po jakiś 10 dniach. Po nim uż poszło sprawnie (jakieś 2 tygodnie i miałem sprawny sprzęcik). Podsumowanie: Cała operacja trwała 1.5 miesiąca (!) bez żadnej zwłoki z mojej strony. Koszt całkowity walniętej wtyczki ok. 300 zł - zbyt wysoki.
Drugi kontakt teraz: 16 dni temu zamówiłem kilka części. Zaraz dostałem odpowiedź, że natychmiast prześlą rachunek do zapłacenia (pewnie znowu pocztą). Dziś wysłałem maila, co z rachunkiem. Dostałem odpowiedź, że przepraszają, że ludzie chorzy (znowu!) i że wyślą jak tylko dadzą radę. Podsumowanie: Zamówienie czterech gum do łoża silnika i dwóch amortyzatorów znowu będzie trwało pewnie z 1.5 miesiąca, a całkowity koszt wyniesie ok. 450 zł.
Podsumowując: - minus za jakość produktu - dwa minusy za jakość obsługi - minus za ceny - dwa minusy dla nadzoru bankowego za koszty przelewów międzynarodowych
Gdzies słyszałem, że dawny "zachód" gnije z dobrobytu i teraz "nowa Europa" przejmuje pałeczkę. Chyba miał rację.
--
Lukasz

no faktycznie kiszka, szczegolnie ze ceny czesci zamiennych drozsze niz do mojej toyoty , skala 1:1 ;)

- guma łoża silnika 5 euro/szt. - amortyzator 46 euro/szt.
--
Lukasz

podkladki pod stablizator amortyzatora, to sie chyba tak nazywa , 15 zl sztuka

46x3.6 = 165 zl :)
http://www.allegro.pl/item268736663_amortyzatory_toyota_corolla_gazowe_tyl.html
:D

http://riku.com.pl/produkty/Podkladki_amortyzujace_pod_loze_silnika_jednostronny_gwint_M6,1240.html Teraz mam takie założone (połączone szeregowo parami: męski-żeński + męski-męski) - 60 zł. Ale nie tłumią dość sprawnie. Te od Toniego są z bardziej miękkiej gumy.
--
Lukasz

Te od Toniego są z bardziej

Toni przecież w opisie całego ustrojstwa jasno napisał , że są z miękkiej gumy...

Ależ ja to wiedziałem. Nawet u Ciebie miałem w łapach te od Toniego. Tyle, że byłem chytry i założyłem Kavana. Od biedy też mogłyby być, tłumią nieźle, ale nie jest to ideał. Stery wysokości na wolnych obrotach wpadają w rezonans. Po kilku godzinach pracy wytłucze mi serwa. Pomyślałem, że jednak wykosztuję się i spróbuję "firmowe" gumy z amortyzatorami, to może będzie lepiej.
Model jest gotowy. Tylko ładować akku i można oblatać. Jeno zima mnie zastała...
Ale jaki model???
Marcin

PZL-101 Gawron 2.7m z silnikiem benzynowym 62 cm: ZG-62 Titan

Ostatnio odpalałem tenżesam silnik w moim Pawnee, także na kavanach. Telepało nieziemsko. Mam nadzieje, że po dotarciu się uspokoi.
http://www.fly.kartuzy.com.pl/images/budowa/paw11.jpg
http://www.fly.kartuzy.com.pl/piperp3.html --------------- pozdrawiam krzysztof hilbrycht www.fly.kartuzy.com.pl

Spróbuj na podwójnych. U mnie na pojedynczych było nie do wytrzymania. Skręciłem ze sobą po dwa, plus 3mm podkładka między nimi. Jest dużo lepiej. Ale jeszcze nie idalnie. Niestety nie mam aktualnych zdjęć, a te, które mam są już zupełnie nieaktualne. Tutaj masz zdjęcie z prób, gdy silnik był jeszcze na stojaku, na pojedynczych:
www.lstela.republika.pl/images/Photo08_8A.jpg
--
Lukasz

OK. Myslalem, ze model masz tez od nich. Od jakiegos czasu choruje na ich pipera. Jestem ciekaw jakosci kitów.
Podrawiam, Marcin