Otlik

Witam serdecznie . Nie jestem modelarzem ale chcialbym dziecku zrobic zabawke czyli samolot z napedem na gume . Znalazlem "otlika" na

w planach orzeszkow.Wiem ze to trywialnie prosta konstrukcja ale problem jest - z czego to zrobione (oprocz gondoli) i drugie czy mozna z czegos zrobic smiglo ?

Pozdrawiam. PJ

Reply to
Pan Jan

Witam. Wszystko wskazuje, że reszta to deseczka balsowa, do dostania w przynajmniej niektórych sklepach modelarskich. Śmigła powinny być do dostania tamże. Pozdrówka Adam (zaczynający się właśnie męczyć nad orzeszkiem pt. Spitfire - z listewek i bibułki ;-)) snipped-for-privacy@onet.pl

Adam Sliwinski