(pancerka)nowa Panteraod Dragona (7205)

Hej
widzieliście?
Radagast11
taki pomys³? Oryginalno¶æ! Kurcze, ale ch³opaki z Dragona wymy¶lili! :->
Reply to
Szupryt
Ostre zagranie :))
wykoszą tamiyę? To sie może udać, choć blaszki i tak pewnie będa symboliczne, ale gąsienice ogniwkowe... ciekawe za ile toto będzie i ile bedzie mieć błędów :)
pozdr Wojtek
Reply to
wojciech.maka
Aha, no tak... Czy ta IN3 z pantherkopfem na wieży nie była dobrze sfotografowana, ale nie we Francji tylko w Prusach razem z grenadierami GrossDeutschland???
Reply to
wojciech.maka
Ano tak tylko raczej na terenie Kurlandii. Zresztą to 1/72 o czym ja piszę? - to nie moja skala
Marek
Reply to
Marek Jaszczolt
cholerka, przeciez to chyba faktycznie 72 :/// nie zauważyłem :( sorki za zamieszanie....
Reply to
wojciech.maka