wirusy

Ludziska !!! zrobcie cos z waszymi kompami bo od wczoraj zaczalem subskrybowac grupe a juz dostalem listy z wirusami.... Jacek G.

Reply to
Yaceq

Ke'dem guerfel "Yaceq" snipped-for-privacy@autograf.pl ihn news:bkv50n$5k2$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Wirus fałszuje nagłówki listu, w związku z tym osoba od której go "dostałeś" wcale nie musi rzeczywistym nadawcą. Jak będziesz miał ich więcej, to może dostaniesz wirusa sam od siebie ;o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

a u mnie sie wlasnie zaczelo poprawiac, dzisiaj moze z 10 takich maili dostalem (niecale 150kB kazdy) ... na poczatku tygodnia to byla tragedia :)

Reply to
Paweł 'filek' Fidler

Witam!

*******

Moja statystyka tez wypada korzystnie. Wczorajszego dnia otrzymalem 700 takich niespodzianek. ;o) Dzisiaj juz tylko 46, wszystkie naplynely w ciagu pol godziny. Reszta dnia juz spokojnie.

Reply to
Mariusz Pulkowski

Ke'dem guerfel "Yaceq" snipped-for-privacy@autograf.pl ihn news:bkv8k1$eo9$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

:o)

Myślałem np. o Sobigu:

skoro masz "żywą" odpowiedź, to winowajcę masz namierzonego z dokładnością do jednego biurka :o)

A tu coś dla nieświadomych zagrożenia:

Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Reply to
Piotr Malinowski

No i sprawa wyjasniona :) Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski