Re: proba

Z glebin modelarni ...

..ok nie ma sprawy. Tylko kiedy i gdze :)

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Użytkownik Marciu11 - Viper napisał:

i jaki model :)

Reply to
AlexY

Z glebin modelarni ...

J> A po co te docinki ? i zajmowanie miejsca w okienku. Chcecie to wybierzcie J> sie do mnie na MP do Morzychny , polatamy elektrycznie i zawodniczo. J> Zrobiłem próbe bo od dwóch tygodni nie mogłem wysyłac postów na grupe - cos J> padło . A teraz nawet nie chce bo takie dowcipy mnie nie śmieszą

Oj biedny kolega sie stresnol :( Przepraszam i pokornie lajam sie barem i prosze o wybaczenie :(

Sory na prawdze nie chcialem aby forum stracilo kolejnego czlonka (bez podtekstwo)

Reply to
Marciu11 - Viper

Użytkownik Marciu11 - Viper napisał:

nie no bez przesady, jacys wszyscy ostatnio przewrazliwieni

Reply to
AlexY