Modelarstwo redukcyjne - dobrze trafilem?

Bo jakos patrzac na posty to nie wydaje sie mi.

Reply to
sax49

Z glebin modelarni ...

s> Bo jakos patrzac na posty to nie wydaje sie mi.

Witam serdecznie. Miejsce dobre, tylko plastikowcy jakos ostatnio tu ucichli :) Glowne miescie przesiadywania jak widze jest na forum na stronie PWM. Jakos ta grupa zawladneli RC-owcy :D Pozdrawiam MarCiu.

PS. Dla nie wtajemniczonych PWM

tamtejsze forum

Reply to
Marciu11 - Viper

Świadek sax49 zeznał:

dobrze, jest tu troche ludzi od plastiku, kartonu, ino giniemy w tłumie RC samolciarzy :)

bajcik

Reply to
Krzysztof Garus

Niestety wiekszosc plastikowcow wyniosła sie na

RC i tez "resztki" tylko ;) Lestat

Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski