Odpowiedzi na pytania

Tak mówi±c miedzy nami modelarzami ta grupa nie s³uzy nikomu. W ci±gu kilku
miesiecy mojego uczestnictwa w tej grupie nie uzyska³am mozna powiedzieæ
¿adnej ciekawej odpowiedzi na moje pytania. Czy pomoc nowicjuszom stanowi
naprawdê taki wielki problem dla "starych wyjadaczy", czy moze stanowi dla
nich rado¶æ obejrzenie filmu "jak rozbi³em swój pierwszy i ostatni model" bo
na nastêpny mnie nie staæ. Jest to mój nie perwszy, ale na pewno ostatni
list na tej grupie. Naprawde jestem rozgoryczona postaw± nie napisze
kolegów, ale reszty tej grupy. ¯eeeeeeeeegnaaaaaaaajcie!!!!!!!!!
Ps. naprawdê nie mam kogo siê poradziæ w sprawie modelarstwa.
Reply to
Monika
U¿ytkownik "Monika" snipped-for-privacy@alpha.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:drgcp9$87l$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Nie odpowiadalem Tobie ale z tego co widze to dostalas odpowiedzi na swoje pytania , ... chyba ze ich nie rozumiesz a to juz inna sprawa :))
Andrzej
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
Witam,
Jakby¶ mia³a jakie¶ pytania, to mo¿esz pisaæ do mnie na priv - ja z podobnych powodów, co Ty ju¿ bardzo rzadko zagl±dam na grupê... Coraz wiekszy ¶mietnik siê tu robi...
Pozdrawiam,
Szymon [ snipped-for-privacy@wp.pl ]
Reply to
Szymon_Shaggy
Zgadzam się z Wami mało kto pomaga drugiemu a jak odpowie to przeważnie pouczająco. Chciałbym widzieć czasami fachowość tych mądrali w warsztacie i w powietrzu.
Reply to
wiesiek
Jeslin to modelarstwo lotnicze RC to moze Wirtualny Klub Modelarzy RC ? Nasze wymogi to rezygnacja z anonimowosci i deklaracja przyzwoitego zachowywania sie na Forum Zasady masz tutaj:
glowna strone tutaj

Alex
Reply to
Alex
Witam Jest wielu Kolegów, u którzy naprawdę można liczyć o pomoc w uzyskaniu mądrej porady, ale są też "wykpisie" jest i kilku jak "towarzystwo wzajemnej adoracji ", którzy liczną część uczestników "grupy" uważają jak to zło konieczne, którzy grupę zaśmiecaja błachostkami, ciekawy jestem czy kiedy ci "wszechwiedzący" kiedy zaczynali zabawę z modelarstwem tez nie szukali pomocy u innych.
Pozdrawiam wszystkich, "ciut, ciut" życzliwości dla innych, przecież modelarstwo to tylko piękna zabawa. Zdzislaw
----- Original Message ----- From: "Szymon_Shaggy" snipped-for-privacy@neostrada.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Saturday, January 28, 2006 10:01 PM Subject: Re: Odpowiedzi na pytania
Tramp
Tak popatrzylem na Twoje posty, i na pytania ktore zadajesz i nie widze zebys byl jakos bolesnie pokrzywdzony/a przez los, wydaje mi sie ze siedzi w Tobie taki leniuszek, ktoremu niechce sie poszukac i chcialby miec wszystko na tacy ;-) Oto krotki przeglad Twoich dzialan na grupie
ktora ja osobiscie uwazam za calkiem pouczajaca. Ostatnio dostalem bardzo wyczerpujaca odpowiedz na temat zasilacza od kompa za co jestem wszystkim wdzieczny.
Pozdrawiam, T>
Reply to
tomla