jestem podly, opis z allegro

Z opisu z allegro (dzial jak najbardziej TG).

spszedania silniki...... dwie sztuki). .... oba silniki posiadajiom zembatki 8

Przy takim anonsie czlowiek zaczyna miec watpliwosci czy na pewno tych silnikow sa 2 sztuki, a zebow na zebatce 8 :-))))).

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

Ha - też zwróciłem uwage na ten opis (może dlatego, że jesteśmy z synem na etapie zażartej walki z ortografią ;). A te _zembatki_ to może średnicę mają 8. Metrów ?

Reply to
Piotr Konopka

O przepraszam - nie doczytałem - one nie mają 8. One _posiadajiom_ !

Reply to
Piotr Konopka

Witam. Nie jesteś podły. Fanów ;) ortografii należy tępić na każdym kroku, do upadłego. Pozdrawiam, Piotr_O.

Z opisu z allegro (dzial jak najbardziej TG).

Reply to
Piotr_O

A co Wy na to?: "jest to silnik modelaski do modeli RC lub na uwiezi rosyjski a raczej radziecki bo z tamtych czasow-jest "stary ale nowy" bo jest niedotarty nie uzywany jest to przedniej jakosci silnik wysokoobrotowy moj znajomy ktory sie na tym zna powiedzial ze wyciaga do okolo 65000 obr./min. i taki ,chociaz z tlumikiem, kosztuje okolo 350 zl wiec ta cena to prawdziwa okazja.swieca zarowa, byla al ja wymontowalem i zginela, to jednak drobny element i na pewno tani, bez tlumika i filtra powietrza tak juz byl, gaznik jest ale taki jak do modeli na uwiezi-regulacja doplywu paliwa(i tym samym obrotow) recznie, taka czarna dzwigienka jakby widoczna na zdjeciu.silnik dwusuwowy, wylot spalin z tylu cylindra jak na zdjeciu.prawdziwa okazja!!!!!!!!!aha silnik nie ma 2 z 6 malych srubek od glowicy ale o sa zwykle srubki bez problemu sie je dostanie mozna nawet z czegos wykrecic zreszta bez nich i tak bedzie dzialal"

Pozdrówka Staszek Gdynia

Reply to
Staszek

Z glebin modelarni ...

P> Nie jesteś podły. Fanów ;) ortografii należy tępić P> na każdym kroku, do upadłego. P> Pozdrawiam, Piotr_O.

Terminator sie odezwal.....

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Z drugiej strony jak to podnosi samoocenę większości czytelników czytelników. ;)

Reply to
piotrp72

A z drugiej strony, może to być chwyt. Myślisz, że kupujesz od "debila", który nie zna rzeczywistej, dużo wyższej wartości tego co sprzedaje. I sądzisz, że pewnie jest to okazja i super tania oferta.

Pozdrawiam Bogo

Motto kwartału: Na świecie jest tak idealny podział rozumu, że każdy jest zadowolony ze swej części.

Reply to
Bogo

Hehe.... ale ortograficznie to calkiem niezle.... ;o))))))))))))

Reply to
Arcimek

Ostatnio pojawilo sie: "DWA MODELE DO ZLORZENIA"

:))))))) umieram ze smiechu :)))))))))

pzdr, Pit

Reply to
Piotr Suska