Heli z Allegro.

Witam,

Mam pytanko, Czy ktos z Was ma a moze bawil sie tanim helikopterem, takim jakie oferowane sa na Allegro:

Jest to wogole cos warte ? Mozna dzieki temu nauczyc sie latac ? Czy jest to wyrzucanie pieniedzy w bloto ?

Pozdrawiam Pawel,

Reply to
Setes

Marian

Jak heli to tylko taki ze zmiennymi skokami ogona i wirnika nosnego i osobno skompletowana elektronika tzn zyro ,odbiornik,aku,serwa i regler do elektryka.Pożądny to zobacz na alegro 114852933 ta aukcję do niego trzeba dokupić to co napisałem.To co podałeś to badziewie i szkoda kasy a elektronika oryginalna Walkery to wyrzucone pieniadze tam sa moduły i jak wysiądzie regler to cała elektronika idzie do kosza bo wszystko jest zintegrowane.Jak myślisz poważnie o heli to kup gołego i przejdz na forum

alegro jest Walkera prawie goła 400 ze zmiennymi skokami licytacja od 100 zl.Prawdziwe latanie pod kontrolą to tylko heli ze zmiennymi skokami.Mozesz kupić spalinowy ale odpada wtedy latanie w domu

Reply to
Marian

To sa dosc popularne modele mikrosmiglowcow. Polecam swietna stronke

tam jest troche na ten temat. pozdrawiam

Reply to
rom3k

Jedyny heli z tego co wiem ma na wyposażeniu mixer mechaniczny tarczy umozliwiający wykorzystanie normalnej 4 kanałowej aparatury lub heli z podparciem CCPM to ECO 8 do pozostałych musisz mieć nadajnik conajmniej 6 kanałów taki jak np MX 12 czy gorszy Optic 6 lub inne Futaba ,Sanwa

Reply to
Marian