servo 3g - ktos sie bawil?

poszukujac najtanszego dostawcy sprzetu dotarlem na ebay'a a tam na
servo jak w temacie
udalo mi sie znalezc jakis blizszych informacji o parametrach,
niemniej wyglada ciekawie
uzywa to ktos?
Reply to
AlexY
Użytkownik AlexY napisał:
inaczej dobrane zapytanie dla wyszukiwarki czyni cuda :) Weight/No wire: 3,4g Torque: 4,8V 0,7kg Speed: 4,8V 0,11 sec /60'
w sumie parametry jak 5gramowe
Reply to
AlexY
Parametry, ktore znalazles znajduja sie tez w opisie tej aukcji ;) (moze troszke schowaly sie pod tego przewijanego javascripta).
Reply to
Michal
Polecam - to duzo powiedziane bo na razie tylko zdazylem kupic i juz zainstalowac w modelu cos takiego:
ale dziala ;) - jak? - zobaczymy po lotach ______________ pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht

krall
Użytkownik Michal napisał:
[..]
faktycznie, te czesc strony pominalem traktujac jako autoreklame (te przewijajace sie serwa mnie zmylily)
Reply to
AlexY