servo 3g - ktos sie bawil?

poszukujac najtanszego dostawcy sprzetu dotarlem na ebay'a a tam na servo jak w temacie http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category4056&itemY48145995&tc=photo
nie udalo mi sie znalezc jakis blizszych informacji o parametrach, niemniej wyglada ciekawie uzywa to ktos?
--
AlexY
http://yisse.neostrada.pl/spam.txt
Użytkownik AlexY napisał:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category4056&itemY48145995&tc=photo

inaczej dobrane zapytanie dla wyszukiwarki czyni cuda :) Weight/No wire: 3,4g Torque: 4,8V 0,7kg Speed: 4,8V 0,11 sec /60'
w sumie parametry jak 5gramowe
--
AlexY
http://yisse.neostrada.pl/spam.txt

ViewItem&category4056&itemY48145995&tc=photo

Nie musiales nawet szukac w google. Parametry, ktore znalazles znajduja sie tez w opisie tej aukcji ;) (moze troszke schowaly sie pod tego przewijanego javascripta).
-- Pozdrawiam, Michal

Użytkownik Michal napisał:
[..]

faktycznie, te czesc strony pominalem traktujac jako autoreklame (te przewijajace sie serwa mnie zmylily)
--
Polecam - to duzo powiedziane bo na razie tylko zdazylem kupic i juz zainstalowac w modelu cos takiego: http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id (86 no ale dziala ;) - jak? - zobaczymy po lotach ______________ pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht www.fly.kartuzy.com.pl