CSH na Bitwy warszawskiej - ma ktos nr telefonu?

jak w temacie, nigdzie w necie, ani w biurze numerow ani w zoltym
telefonie...
a nie chce mi sie jechac na slepo
5Klepka
8223818
Ja sie dzisiaj wybieram
Reply to
Adam Galat
W artykule <bf3oe2$8sd$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> Krzych napisał(a):
Są dwa skley. Który to CSH - nie wiem. 1 - stajesz tważą do budynków prz przystanku autobusowym w kierunku ronda zesłańców i sklep jest circa 30 m po prawej 2 - circa 200 m po prawej.
Kacper
Reply to
Kacper Perschke
CSH to te dalej od Grójeckiej
Reply to
Robert Gadomski
Ha, pierwszy od Grójeckiej to chyba "Mirage" czyli trzeba zrobiæ d³u¿szy spacer w kierunku Bia³obrzeskiej.
Dziêki za info.
Pozdrawiam
Krzych
Reply to
Krzych
Zaden spacer. To jest po prostu w nastepnym budynku :)
Reply to
Robert Gadomski
5Klepka snipped-for-privacy@chello.pl napisal(a)
1. pytanie bylo 3 tygodnie temu na grupie... 2. NIE CSH tylko CSM - Centralna Skladnica MODELARSKA (o ile sie nie myle) 3.
lub
Skladnica Harcerska (bez Centralna) to na Targowej.
Rafal Milczewski
W artykule <bf3oe2$8sd$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> Krzych napisał(a):
Są dwa skley. Który to CSH - nie wiem. 1 - stajesz twarzą do budynków prz przystanku autobusowym w kierunku ronda zesłańców i sklep jest circa 30 m po prawej 2 - circa 200 m po prawej.
Kacper
Reply to
Kacper Perschke