Silniki bezszczotkowe PJS - komu?

Zapytanie wysyłam na maila

DarekRC

Reply to
DAREKRC

A tu dwa linki z zastosowaniem tych silniczków m modelu VISIK: Z silnikiem 300 -

z 550 -
filmik Uwaga 15,5mega:
ta cena?:)

DarekRC

Reply to
DAREKRC

Niestety, masz rację.

DarekRC

Reply to
DAREKRC
Reply to
Tomasz Nawacki

Witaj,

JA PIER.......

Już w myśłi rysuje mi się model depronowca ULTIMATE (ten z tego filmu, który tak niektórych zachwycił ze mną łącznie :) z powyższym silnikiem 300 gram i ogniwami Li-poly 700 mAh E-teca (15 gram masy). Było by co wiziąć na lotnisko! :DD

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon

Z glebin modelarni ...

O> Moze ktosik wi gdzie znalezc plany tego depronowca z filmu?

Gdze w necie leza nie pamietam, ale mam i moge podeslac. MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Jeżeli masz - podeślij!

Też mam mam smaka na niego :D.

Masz na pewno tego deprona z filmu, czy co innego pod nazwą ULTIMATE? Odwiedź

- tam pilot ULTIMATa z filmu sprzedaje go w formie zestawu (skrzydła i kadłub gotowe) kosztującego około 50 euro - niezbyt tanio jak na depron :(

Pozdrawiam, SZymon

Reply to
szymon.bartus

Plany w PDF, i filmiki do ściągnięcia.