Silniki bezszczotkowe PJS - komu?

Witam,
Na pocz±tku listopada wybieram siê do Czech na zakupy do producenta
najlepszych chyba obecnie bezszczotkowców PJS. S± to rewelacyjne silniki
szczególnie do modeli akrobacyjnych 3D (np. silnik o masie 50 g ma si³ê
ci±gu statycznego 550 g, a silnik o masie 30g ma si³ê ci±gu 300 g).
W/g testów proawdzonych przez ró¿na zagraniczne czasopisma modelarskie s± to
w tej chwili najlepsze motory do leekich modeli acro 3D latanych w hali.
Wszystkie dane techniczne silników mogê podes³aæ na maila.
Je¿eli jest kto¶ chêtny na te silniki, proszê o kontakt mailowy lub
telefoniczny.
Leszek Pieñkowski
tel. 0604 905 283
Reply to
MERCO-ELCOMP
Zapytanie wysyłam na maila
DarekRC
Reply to
DAREKRC
A tu dwa linki z zastosowaniem tych silniczków m modelu VISIK: Z silnikiem 300 -
z 550 -
filmik Uwaga 15,5mega:
ta cena?:)
DarekRC
Reply to
DAREKRC
Cena jest cen± producenta - nic na ni± nie poradzê - niestety. Choæ jak na silniki bezszczotkowe to i tak nie jest wygórowana - a przy tym parametry s± naprawdê rewelacyjne.
Leszek.
U¿ytkownik "DAREKRC" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@polnews.pl...
Tylko ta cena?:)
Reply to
MERCO-ELCOMP
Niestety, masz rację.
DarekRC
>Użytkownik "DAREKRC" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości >news: snipped-for-privacy@polnews.pl... >> >>Witam, >> >>Na początku listopada wybieram się do Czech na zakupy do producenta >> >>najlepszych chyba obecnie bezszczotkowców PJS. Są to rewelacyjne silniki >> >>szczególnie do modeli akrobacyjnych 3D (np. silnik o masie 50 g ma siłę >> >>ciągu statycznego 550 g, a silnik o masie 30g ma siłę ciągu 300 g). >> >>W/g testów proawdzonych przez różna zagraniczne czasopisma modelarskie >są to >> >>w tej chwili najlepsze motory do leekich modeli acro 3D latanych w hali. >> >>Wszystkie dane techniczne silników mogę podesłać na maila. >> >>Jeżeli jest ktoś chętny na te silniki, proszę o kontakt mailowy lub >> >>telefoniczny. >> >> >> >>Leszek Pieńkowski >> >>tel. 0604 905 283 >> >> >> >>Prawdopodobnie jestem zainteresowany:). >> >Zapytanie wysyłam na maila >> > >> >DarekRC >> > >> A tu dwa linki z zastosowaniem tych silniczków m modelu VISIK: >> Z silnikiem 300 -
I z 550 -
Fajny filmik Uwaga 15,5mega: >
Visik_indr.mpg >> >> Tylko ta cena?:) >> >> DarekRC >> >> -- >> ============= P o l N E W S ============== >> archiwum i przeszukiwanie newsów >>

DAREKRC
Witam A mo¿e podacie orientacyjne ceny ? pozdrawiam Tomek
U¿ytkownik "DAREKRC" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@polnews.pl...
Reply to
Tomasz Nawacki
Ceny producenta (w koronach czeskich) Typ 3D Cena (Kc) 300 SF - 1930 500 - 1950 550 - 1990 550 R - 1990 550 E - 1990 800 E - 2190 1000 - 2250
Leszek. U¿ytkownik "Tomasz Nawacki" snipped-for-privacy@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bmme33$fl6$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
MERCO-ELCOMP
Witaj,
JA PIER.......
Już w myśłi rysuje mi się model depronowca ULTIMATE (ten z tego filmu, który tak niektórych zachwycił ze mną łącznie :) z powyższym silnikiem 300 gram i ogniwami Li-poly 700 mAh E-teca (15 gram masy). Było by co wiziąć na lotnisko! :DD
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
Szymon
Moze ktosik wi gdzie znalezc plany tego depronowca z filmu?
pozdro Adam.
Reply to
Ozzy
Z glebin modelarni ...
O> Moze ktosik wi gdzie znalezc plany tego depronowca z filmu?
Gdze w necie leza nie pamietam, ale mam i moge podeslac. MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
Jeżeli masz - podeślij!
Też mam mam smaka na niego :D.
Masz na pewno tego deprona z filmu, czy co innego pod nazwą ULTIMATE? Odwiedź
- tam pilot ULTIMATa z filmu sprzedaje go w formie zestawu (skrzydła i kadłub gotowe) kosztującego około 50 euro - niezbyt tanio jak na depron :(
Pozdrawiam, SZymon
Reply to
szymon.bartus
Plany w PDF, i filmiki do ściągnięcia.