jak to pokleić?

Cześć Wiem, że kiedyś było ale nie mogę znaleźć. Powiedzcie proszę czym kleić modele kartonowe. Który klej jest najlepszy.

Pozdrawiam Wojtek z Krakowa

Reply to
Wojtek M.

Wojtku drogi - zasadniczo kleisz - klejami nie zawierającymi wody ani nie wsiąkającymi w materiał / skurcz kartonu i papieru --czyli- butapren, pronikol PU-1 / mniej pachnie / bądź Hermol , AK-20 i super glue / małe drobniutkie części klejone na styk - uwaga na oczy , palce i reszte , a szczególnie na spodnie. Bardzo rzadkoużywa się Winacet lub wikol ale właściwie nie wiem do czego . Nie daj sie namówic na malowanie tymi klejami powierzchni modelu / przeźroczysta powłoka po wyschnięciu . Zepsujesz modelek

Reply to
Jerzy